اموزش وارد کردن کد گیفت کارت (redeem code) استیم والت


استیم یک پلتفرم و به نوعی شبکه اجتماعی جامع برای گیمرها است که می‌توان با استفاده از آن، انواع بازی‌های اورجینال و محبوب را تجربه کرد. برای اینکه بتوانید از خدمات این پلتفرم استفاده کنید، باید گیفت کارت استیم تهیه کرده و آن را ردیم کنید. در ادامه‌ی این مطلب  قصد داریم نحوه وارد کردن کد گیفت کارت Steam را آموزش دهیم…

 

استیم یک پلتفرم دیجیتال برای انتشار بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی است که توسط Valve Corporation توسعه یافته است. Steam قابلیت‌های مختلفی مانند نصب و آپدیت خودکار بازی‌های ویدیویی، گروه‌ها و همچنین چت صوتی را ارائه می‌ دهد. در Steam می‌توان انواع بازی‌های جذاب مانند Dota 2، Counter Strike: Global Offensive، Warframe، Team Fortress، GTA V و… را تجربه کرد.

شما می‌توانید برای استفاده از پلتفرم استیم، نسبت به خرید گیفت کارت استیم از فروشگاه آی پینز اقدام کنید؛ آی پینز با قیمت‌های رقابتی و همچنین دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، یکی از معتبرترین منابع برای خرید به شمار می‌رود.

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

بعد از اینکه خرید گیفت کارت استیم را از فروشگاه آی پینز انجام دادید، کد فعالسازی را دریافت می‌کنید. برای چک کردن کد از ایمیل، حتما علاوه بر پوشه inbox، قسمت اسپم‌ها را نیز بررسی کنید.

برای ردیم کردن کد گیفت کارت Steam، مراحل پایین را دنبال کنید:

پس از وارد شدن به اکانت، در سمت راست بالای صفحه، بر روی نام کاربری خود، کلیک کنید. از منوی باز شده بر روی Account Setting کلیک کنید. صفحه ای مانند زیر را مشاهده خواهید کرد. داخل این صفحه، بر روی Add Founds To Your Steam Wallet کلیک کنید.

بر روی Redeem A Steam Wallet Code کلیک کنید.

داخل کادر مشخص شده، کد گیفت کارت استیمی که قبلا خریداری کرده اید را وارد کنید و سپس بر روی Continue کلیک کنید.

اگر بار اولی است که از گیفت کارت استیم استفاده می کنید، در این مرحله لازم است مشخصات و اطلاعات محل سکونت را  وارد کنید. بهتر است آدرسی که ارائه می دهید، آدرسی در آمریکا باشد. پس وارد کردن اطلاعات بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

در این مرحله، اکانت شما به اندازه مبلغ گیفت کارت استیم، شارژ می شود و شما صفحه ای مانند زیر خواهید دید:

حالا می توانید با استفاده از این مبلغ شارژ شده در اکانت کاربریتان، بازی های مورد علاقه تان را خریداری کرده و لذت ببرید.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه شارژ اکانت Steam ، متخصصان ما در مجموعه آی پینز، آماده پاسخگویی به سوالات شما گرامیان هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید