معرفی و بررسی بازی ROBLOX


ROBLOX یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازیسازی ROBLOX Corporation می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است.

آشنایی با بازی ROBLOX

ROBLOX – روبلاکس اپلیکیشن جالب و محبوب با ده ها میلیون دانلود از گوگل پلی در زمینه دسترسی به مجموعه ای نامحدود از بازیهای اینترنتی و آنلاین است که استودیوی ROBLOX Corporation آن را به صورت رایگان عرضه کرده است. با نصب ROBLOX برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید به بزرگترین پلتفرم اجتماعی بازی آنلاین در جهان ملحق شوید و با بیش از +100 میلیون کاربر سراسر جهان به صورت انلاین به بازی کردن مشغول شوید، اگر تعدادی از این افراد دوستان و یا اشنایان تان باشد، برای تان جالب توجه خواهد بود، نه!؟ در بازی ROBLOX هزاران بازی مختلف وجود دارد، از راننده ی پیک موتوری بگیرید تا قهرمانان و پلیس همگی انتظار شما را می کشند! کافی است در اجرای اولیه یک حساب کاربری برای خود بسازید و پس از ان با ورود به برنامه، با مجموعه ای از بازیها روبرو شوید و از میان ان ها یکی را انتخاب کرده و ساعت ها سرگرم شوید! ویژگی چت انلاین به شما این امکان را می دهد تا با افراد سراسر جهان و دوستان به صورت انلاین و واقعی به چت کردن مشغول شوید و در مورد هرچیزی که دوست دارید صحبت کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای چند نفره هستید بدون شک ROBLOX با طراحی و ساخت جالبش نظرتان را جلب می کند. مطمئنا در میان شما گیمرها، افرادی نیز هستند که بازیهای کوچک را به بازیهای بزرگ و حجیم ترجیح می دهند، مطمئنا گشتن دنبال بازیهای کوچک نیز به نوبه خود وقت گیر خواهد بود و پس از ان شاید جالب نباشد ده ها آیکون مختلف برای هر بازی در منوی گوشی جلوی چشمان مان باشد ؛ اینجاست که اپلیکیشن روبلاکس اندروید با مجموعه ای بی نهایت از بازیهای کوچک در یک مکان واحد خودنمایی می کند و برای شما چشمک می زند!

داستان بازی ROBLOX

هر ماه بیش از 64 میلیون بازیکن به Roblox می آیند تا با هم همه چیز را ایجاد کنید. پس حساب کاربری خود را ایجاد کنید و وارد شوید و بازی کنید. همه چیز در بازی Roblox توسط کاربر ایجاد می شود. بازیکنان می توانند پارک موضوعی نهایی را ایجاد کنند ، به عنوان راننده حرفه ای ماشین مسابقه رقابت کنند ، در یک نمایش مد بازی کنند ، تبدیل به یک ابرقهرمان شوند یا به سادگی یک خانه رویایی بسازند و با دوستان خود معاشرت کنند. در این محیط ایمن و تعدیل شده ، تخیل بر همه چیز حاکم است. بازی چند نفره CROSS-PLATFORM با دوستان خود و میلیون ها بازیکن دیگر در رایانه ها ، تلفن های هوشمند ، رایانه های لوحی ، ایکس باکس وان و VR در تنوع بی حد و حصر بازی ها و تجربیات داشته باشید! آواتارهای سفارشی شخصیت جدیدی را انتخاب کنید و آواتار خود را با انواع نامحدود کلاه ، پیراهن ، صورت ، وسایل و موارد بسیار دیگر بپوشید! می توانید با دوستان خود با استفاده از ویژگی های چت درون بازی ، پیام های خصوصی و گروه ها به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید! می توانید رایگان بازی کنید، بازی Roblox رایگان است ، اما بازیکنان همچنین می توانند از پول واقعی برای خرید Robux (پول مجازی ما در Roblox) استفاده کنند تا در ارتقاء بازی یا لوازم جانبی آواتار خود هزینه کنند. بازیکنان همچنین می توانند عضویت اختیاری “Builders Club” را خریداری کنند که امتیازات اضافی و کمک هزینه روزانه Robux را ارائه می دهد .

ویژگی های بازی ROBLOX

  • امکان انجام بازی های چند نفره
  • دارای یک محیط امن و مدرن
  • دارای قوانین تخیلی عالی
  • وجود انواع آواتارهای قابل تنظیم
  • انتخاب لباس شخصیت جدید خود از طیف نامحدودی از کلاه، پیراهن، تجهیزات و غیره
  • امکان گفت و گو با دوستان
  • ارتباط برقرار کردن با دوستان خود بصورت آنلاین با استفاده از ویژگی چت و ارسال پیام های خصوصی

بازی ROBLOX – روبلاکس هم اکنون در پلی استور بر اساس هزاران رای توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کند همچنین این بازی جذاب امتیاز 4.6 از 5.0 را در اپل استور به خودش اختصاص داده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید