پیش بارگذاری

آموزش ساخت اکانت نینتندو

در این مقاله به بررسی آموزش ساخت اکانت نینتندو و لینک کردن آن با اکانت نینتندو سوییچ شما خواهیم پرداخت. از مزایای ساخت اکانت نینتندو و لینک کردن آن به اکانت نینتندو سوییچ می‌توان به دست‌یابی به بازی‌های آنلاین و خریداری بازی‌های دیجیتالی از Nintendo eShop اشاره داشت. اگر شما از آن دست افرادی هستید که کنسول نینتندو سوییچ داشته اما در ایجاد اکانت نینتندو برای کنسولتان به مشکل برخورده‌اید، در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از نکاتی که در مورد ساخت اکانت نینتندو نسبت به سایر پلتفرم‌ها متفاوت است، عدم وجود راه‌های مختلف برای ایجاد یک حساب کاربری این شرکت می‌باشد. در حالی که پلی‌استیشن و اکس‌ باکس به شما اجازه می‌دهند تا از طریق پلتفرم‌هایشان و به آسانی برای خود اکانت آنلاین بسازید، شرکت نینتندو عملکرد متفاوتی داشته و تنها راه ایجاد اکانت آنلاین نینتندو از طریق رایانه‌های شخصی یا موبایل‌های هوشمند بوده و نمی‌توانید از خود پلتفرم نینتندو سوییچ به این مهم دست یابید.

ساخت اکانت نینتندو

آموزش ساخت اکانت نینتندو nintendo

آموزش ساخت اکانت نینتندو nintendo

 

برای ساخت اکانت نینتندو ابتدا در مرورگر خود به این صفحه (https://accounts.nintendo.com/register) مراجعه کنید. برای این کار می‌توانید از هر مرورگری روی رایانه شخصی یا گوشی هوشمند خود استفاده نمایید.

آموزش ساخت اکانت نینتندو nintendo

فرم را پر کنید. در این فرم ۸ خط وجود دارند که باید توسط شما پر شوند. خط‌های این فرم به شرح زیر هستند:

  • نام مستعار (Nickname): نام مستعار یا نام کاربری (Username) جهت شناسایی اکانت شما استفاده می‌شود. شایان ذکر است که نام مستعار انتخابی باید منحصر به فرد بوده و سایر بازیکنان پیش از شما آن را انتخاب نکرده باشند.
  • آدرس ایمیل: در این بخش باید ایمیلی را وارد کنید که پیش از این برای ساخت اکانت نینتندو دیگری استفاده نشده باشد.
  • رمز عبور: رمز عبوری که می‌خواهید از آن برای ورود به اکانت خود استفاده نمایید را وارد کنید.
  • تأیید رمز عبور: برای تأیید رمز عبور خود، آن را دوباره در این بخش وارد نمایید. دقت کنید که رمز عبور تایپ شده در این بخش با رمز عبور وارده در کادر قبلی برابر باشد، در غیر این صورت ساخت اکانت نینتندو شما با مشکل مواجه خواهد شد.
  • تاریخ تولد: از منوهای موجود استفاده نموده و سال، ماه و روز تولد خود را وارد کنید.
  • جنسیت: همانند کادر بالا، در اینجا نیز با استفاده از منوهای موجود جنسیت خود را انتخاب خواهید کرد. البته در این بخش توانایی انتخاب گزینه Choose not to answer را نیز خواهید داشت، که می‌گذارد بدون جواب دادن به این سوال، مراحل ساخت اکانت نینتندو را ادامه دهید.
  • کشور/منطقه سکونت: از منوهای موجود برای انتخاب کشوری که در آن زندگی می‌کنید استفاده نمایید.
  • منطقه زمانی: با استفاده از منوها، شهری را از منطقه زمانی خود انتخاب کنید.

آموزش ساخت اکانت نینتندو nintendo

با سیاست‌های Nintendo Account User Agreement و Nintendo Privacy Policy موافقت کنید.

در انتهای فرم تیک جعبه‌ نشان داده شده در تصویر را بزنید تا با با سیاست‌های Nintendo Account User Agreement و Nintendo Privacy Policy موافقت کنید. برای مطالعه این دو سیاست می‌توانید روی نوشته‌های آبی رنگ موجود در این بخش کلیک نمایید.

  • در این مرحله از ساخت اکانت نینتندو تیک جعبه‌ای که بالاتر از جعبه مربوط به سیاست‌های شرکت نینتندو قرار دارد، به صورت خودکار زده شده است. فعال بودن تیک این جعبه بدین معناست که شما مایل به دریافت ایمیل و اخبار از سوی نینتندو می‌باشید. در صورتی که نمی‌خواهید ایمیل و اخبار شرکت نینتندو برای شما ارسال شوند، تیکه زده شده در این بخش را بردارید.

آموزش ساخت اکانت نینتندو nintendo

 

روی گزینه ارسال (Submit) کلیک کنید. این دکمه با رنگ قرمز در انتهای صفحه نشان داده شده است. شایان ذکر بوده که این دکمه تنها زمانی فعال می‌شود که شما فرم را به صورت کامل پر نموده و با سیاست‌های Nintendo Account User Agreement و Nintendo Privacy Policy نیز موافقت کرده باشید. پس از انجام این کار، کد تأییدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

آموزش ساخت اکانت نینتندو nintendo

ایمیل خود را بررسی کنید. پس از پر کردن فرم ثبت‌نام و ارسال آن، کد تأییدی به ایمیل شما فرستاده خواهد شد. ایمیل خود را بررسی کرده و کد تأیید را بدست آورید.

 

آموزش ساخت اکانت نینتندو nintendo

 

کد تأیید را وارد کرده و گزینه Verify (تأیید) را انتخاب کنید. پس از دریافت کد تأیید ۴ رقمی از ایمیل خود، به صفحه ساخت اکانت نینتندو در مرورگرتان بازگشته و کد را در کادری که با نام Verification Code مشخص شده وارد نموده و گزینه قرمز رنگ Verify را بزنید. به یاد داشته باشید که پس از تکمیل فرم، تنها ۲۴ ساعت برای دریافت کد تأیید و وارد کردن آن در سایت ثبت‌نام نینتندو وقت دارید. تبریک می‌گوییم، ساخت اکانت نینتندو شما با موفقیت انجام شد!

شما می توانید برای خرید از اکانت nintendo از گیفت کارت های نینتندو استفاده کنید.

امیدواریم این آموزش ساخت اکانت نینتندو برای شما مفید باشد. در صورت مشکل با ما در تماس باشید.

پست قبلی

آموزش استفاده از گیفت کارت های مایکروسافت و Xbox Live Gold

پست بعدی

آموزش استفاده از گیفت کارت و ردیم کردن اکانت پلی استیشن

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید