آموزش نحوه تشخیص ریجن اکانت استیم

تشخیص ریجن اکانت استیم

در این آموزش با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر نحوه تشخیص ریجن اکانت استیم میپردازیم باتوجه به اینکه مشخص بودن ریجن اکانت به شما کاربر استیم در نحوه انتخاب و خریدگیفت کارت استیم و سایر سرویسهای استیم کمک شایانی میکند و از دردسرهای بعدی شمارا نجات خواهد ، با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت قانونی همراه باشید .

ریجن اکانت استیم یکی از مهم ترین بخش های نرم افزار استیم است و کاربران قبل از خرید باید از ریجن استیم خود مطلع باشند. در ادامه توضیح می دهیم که چطور می توانید ریجن اکانت استیم خود را پیدا کنید.

در ابتدا نیاز است بدانید که اکانت هایی که در استیم تازه ثبت نام شده اند، ریجن ندارند! در این اکانت ها پس از اولین خرید ریجن ثبت می شود. (به عنوان مثال اگر اولین خرید شما در ریجن آرژانتین باشد، ریجن اکانت شما نیز آرژانتین خواهد شد.) پس اگر اکانت شما تازه ثبت نام شده است و تا به حال هیچ خریدی نداشته اید، خیالتان راحت باشد و می توانید در هر ریجنی که می خواهید سفارش ثبت کنید.
اما اگر اکانت شما قدیمی است یا تا به حال در آن خریدی داشته اید و می خواهید الان ببینید که ریجن اکانت شما چیست، کافی است از طریق نرم افزار (یا مرورگر) استیم به اکانت خود لاگین شوید. پس از ورود به اکانت، در بالا سمت راست صفحه بر روی نام خود چپ کلیک کنید و سپس گزینه Account Details را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، تب اول (Store & Purchase History) در قسمت راست و زیر لینک Update Store Preferences، نام یک کشور نوشته شده است. این نام، همان ریجن شما است.
به مثال زیر توجه کنید، ریجن این اکانت آمریکا (United States) است:

 

(اکانت هایی که هنوز ریجن ندارند، در این صفحه کشور آی پی فرد بازدید کننده از اکانت را نمایش می دهند. به عنوان مثال اگر شما با آی پی ایران وارد اکانت تازه ثبت نام شده شوید، در این صفحه کشور را ایران نمایش می دهد. توضیحات بیشتر در این باره در ابتدای مطلب گفته شد.)

تشخیص ریجن اکانت استیم می‌تواند برای برخی کاربران مشکل ساز باشد. ریجن یا منطقه مربوط به حساب کاربری استیم محل قرارگیری فیزیکی کاربر است و به طور پیش فرض برای تعیین آن از آی‌پی آدرس استفاده می‌شود.

در برخی موارد، این تشخیص به صورت نادرست انجام می‌شود و کاربر نمی‌تواند به بازی های خود دسترسی داشته باشد یا از خدمات استیم به طور کامل استفاده کند. به عنوان مثال، اگر شما در ایران هستید و آدرس آی‌پی شما از طریق یک پروکسی خارج از ایران باشد، شاید استیم شما را به عنوان یک حساب خارج از ایران شناسایی کند و ممکن است به شما دسترسی به برخی از بازی ها و خدمات را ندهد.

در چنین مواردی، بهتر است با پشتیبانی استیم تماس بگیرید تا مشکل را بررسی کنید و راه حل مناسبی را برای ادامه استفاده از خدمات استیم پیدا کنید.

برای تماس با پشتیبانی استیم، می‌توانید به صفحه پشتیبانی استیم در وب سایت آنها مراجعه کنید. در این صفحه، شما می‌توانید با انتخاب موضوع مناسب و ارائه جزئیات مربوط به مشکل خود، یک تیکت پشتیبانی جدید ایجاد کنید.

همچنین، شما می‌توانید با استفاده از ایمیل مربوط به حساب کاربری خود، با پشتیبانی استیم تماس بگیرید. برای این کار، باید ایمیل خود را به آدرس “support@steampowered.com” ارسال کنید.

در هر دو حالت، بهتر است که جزئیات مربوط به مشکل خود را به دقت توضیح دهید و هرگونه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار پشتیبانی قرار دهید تا بتوانند مشکل شما را بهتر بررسی کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید