لیست خطاهای رایج پلی استیشن و راه حل رفع آن‌ها

خطاهای رایج پلی استیشن

خطاهای رایج پلی استیشن


بدون شک شما هم مثل دیگر کاربران هنگام استفاده از کنسول PS4 و PS5 با خطاهای مختلفی رو به رو شده‌اید که با عناوین گوناگونی ظاهر می‌شوند. اگر کنسول پلی استیشن دارید در هنگام خرید بازی و فعال کردن آن و یا ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن این خطاها بروز می‌کنند. ما در این مقاله، به شما یاد خواهیم داد که خطاهای رایج پلی استیشن را چگونه برطرف کنید. با ما همراه باشید.

خطای متداول در استفاده از کنسول پلی استیشن

کنسول ها که عملا نوعی سیستم کامپیوتری هستند در هنگام استفاده می‌توانند با خطاهای بسیاری روبرو شوند. این خطاها بسیار متنوع هستند و بعضا متن خطای نمایش داده شده نمی تواند کمکی به رفع آن توسط استفاده کننده کند. توضیح خطاهای رایج پلی استیشن شاید بتواند شما را برای رفع آن یاری کند:

خطای شماره 1

اکثر کاربران کنسول پلی استیشن 4 با مشکل عدم اتصال به حساب کاربری مواجه هستند، برای رفع این مشکل باید وضعیت فعال و غیر فعال بودن شبکه را بررسی کنید، بعضی از سرویس‌های اینترنتی با اتصال به سایت پلی استیشن مشکل دارند.

خطای شماره 2

خطای نامعتبر بودن اطلاعات کارت اعتباری کاربر، برای رفع این مشکل باید از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کند. توجه کنید آدرس وارد شده در حساب SEN باید با آدرس کارت اعتباری مطابقت داشته باشد.

خطای شماره 3

مشکل Time out در اتصال به شبکه، اگر با این مشکل مواجه شدید لطفا از ارائه دهنده سرویس اینترنت برای تنظیمات FIREWALL یا access point کمک بگیرید تا پورت‌های UDP 3478 و UDP 3479 بسته نباشند، البته امکان ترافیک سرور هم وجود دارد.

خطای شماره 4

به اتمام رسیدن اعتبار کد تخفیف، اگر با این مشکل مواجه شدید،باید سبد خرید خود را خالی کنید یا اینکه جهت اطمینان از صحت اطلاعات کد خریداری شده با پشتیبانی سایت مربوطه تماس حاصل فرمایید.

خطای شماره 5

مشکل NW-31201-7 که جزو متداول‌ ترین خطاها می باشد ناشی از عدم دسترسی به سرورهای PS4 است، اگر با این خطا مواجه شدید، وضعیت سرویس شبکه را بررسی کنید.

خطای شماره 6

عدم دسترسی به سرویس Broadcast PSN، پس از گذشت چند ساعت و ایجاد وقفه دوباره تست کنید. امکان دارد اختلال در شبکه ایجاد شده باشد.

خطای شماره 7

ارور WV-33899-2 این خطا را زمانی مشاهده می کنید که پلی استیشن 4 قادر به متصل شدن به شبکه نباشد، برای رفع این خطا، باید سرویس شبکه پلی استیشن مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.

خطای شماره 8

ارور NP-37667-9 این خطا مربوط به قطع شدن Share play، به دلیل عدم اتصال به شبکه می‌باشد. برای استفاده از share play باید اینترنت مورد استفاده ی خود را از نظر سرعت و عملکرد، بهینه سازی کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید