آموزش فعالسازی و استفاده از گیفت کارت آمازون

همان طور که می‌دانید در بستر اینترنت وب سایت‌های بسیار زیادی فعالیت دارند که در رابطه با عرضه کالا و خدمات به کاربران و مشتریان خود فعال هستند. یکی از این سایت‌های بسیار معروف، آمازون است که به دلیل فروش اجناس مختلف در بین تمام فروشگاه‌های اینترنتی جایگاه ویژه‌ای یافته است.

آمازون ابتدا فقط به فروش کتاب و مقاله می‌پرداخت اما امروزه شما می‌توانید بیشتر کالاهای مورد نیاز خود را در آن پیدا کنید. شهرت سایت آمازون امروزه جنبه جهانی پیدا کرده است و کاربران از کشورهای مختلف از این فروشگاه اینترنتی خرید می‌کنند. بسیاری از اساتید در دانشگاه‌ها و دانشجویان برای یافتن منابع علمی به روز به این سایت مراجعه می‌کنند اما نمی‌دانند که چه طور باید کتاب یا مقاله مورد نظر خود را بخرند. در این مقاله از مجله آی گیم ما با آموزش گیفت کارت آمازون برای خرید از سایت آمازون و فعال سازی گیفت‌کارت آمازون در خدمت شما هستیم.

گیفت کارت آمازون چیست؟

در این قسمت از مطلب خواهید فهمید که گیفت کارت آمازون چیست و در چه مواردی می توان از آن استفاده کرد؟ به نوعی از کارت‌ های فیزیکی گفته می‌شود که برای خرید از فضای مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با تهیه گیفت کارت اعتباری به صورت مجازی به حساب افراد با وارد نمودن یک کد داده می شود.

گیفت‌کارت‌ ها مانند کارت شارژ همراه اول یا ایرانسل عمل می‌کنند. شما با تهیه آنها مبلغ مشخصی را که روی کارت درج شده است و دارای یک کد است به عنوان اعتبار خرید به دست می‌اورید. اعتبار شما با وارد نمودن آن کد به همان مقداری که روی کارت نوشته شده است شارژ می شود. به این ترتیب می‌ توانید از شرکت‌های مختلف محصولات مورد نیاز خود را به صورت مجازی خریداری کنید. در این روش خرید، مشتریان خرید های مجازی یا خرید کالای فیزیکی و یا حتی خدمات الکترونیکی نظیر بازی، برنامه ، کتاب، فیلم،موسیقی و… را دریافت می‌کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که گیفت کارت هر کمپانی یا استور، نام مخصوص به خود را دارد. مثلأ گیفت کارت آیتونز قابلیت استفاده در استور آیتونز یا اپ استور را دارد و  گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت در استور گوگل پلی، گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت همچنین گیفت کارت آمازون در استور آمازون، گیفت کارت پلی استیشن در استور سونی و … کاربرد خواهد داشت.

 

مزایای خرید از سایت آمازون

  1. یکی از بهترین مزایای خرید از آمازون، خرید کالاهای اصل است و نه تقلبی. تصور کنید با وسواس و با صرف انرژی زیاد محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و ان را می‌خرید اما بعد از خرید متوجه می‌شوید که با پرداخت همان مبلغ مربوط به محصول اصلی، یک محصول تقلبی را به شما فروخته‌اند. مطمئنا از رخ دادن چنین اتفاقی راضی نخواهید بود اما با خرید از آمازون با خیال راحت محصول مورد نظرتان را انتخاب خواهید کرد.
  2. از آنجایی که خانم‌ های ایرانی از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی هستند و خرید محصولات مارک و مطمئن را ترجیح می‌دهند بهترین راهکار، خرید لوازم مورد نظر از آمازون است. بسیاری از کالاها، مانند لوازم آرایشی اگر از مواد نامناسب ساخته شده باشند، احتمال آسیب رساندن به پوست و سلامت شما را دو چندان می‌کنند. پس اگر هزینه ای برای کالا می پردازید، بهتر است برای کالایی باشد که ارزشش را داشته باشد.
  3. جدای از اصل و تقلبی بودن کالایی که می‌خرید، کیفیت محصولات در بازارهای متنوع هم تاثیرگذار است. همان طور که می دانید، بعضی از شرکت‌ها برای بازارهای گوناگون، کیفیت‌هایی در رده‌ های مختلف از محصول ارائه می کنند. به عنوان مثال محصولات تولیدی به قصد بازار آمریکا، کیفیت بالاتری از محصولات تولیدی برای بازارهای خاورمیانه دارد.
  4. بیشتر محصولات وارداتی به ایران، از کشورهای همسایه هستند به همین دلیل از بالاترین کیفیت برخوردار نیستند. از آن جایی که با خرید از آمازون، شما به محصولات بازار آمریکا دسترسی پیدا می‌کنید بدیهی است که می توانید کیفیت بالا و متفاوت کالای مورد نیازتان را بخرید.

آموزش ردیم گیفت کارت امازون

بعد از خرید گیفت کارت آمازون نوبت فعال سازی و آموزش گیفت‌کارت آمازون است. برای این کار کافی است وارد سایت www.amazon.com شوید و نشانگر موس را بر روی گزینه sign in قرار بدهید.

سپس روی عبارت new customer? Start here کلیک کنید. در مرحله بعدی شما به صفحه ثبت‌نام اکانت آمازون هدایت می‌شوید. بعد از ورود به صفحه ثبت‌نام، اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد کنید و یک ایمیل معتبر نیز معرفی کنید. به این دلیل ایمیل باید معتبر باشد که برای تایید اکانت، پیامی در ایمیل دریافت خواهید کرد که باید ان را تایید کنید.

پس از تایید پیام باید وارد اکانت خود شوید و روی گزینه account کلیک کنید و بعد از ان گزینه redeem a gift card را انتخاب کنید.

در این بخش لازم است که کد گیفت‌کارتی را که خریده‌اید وارد کنید و بعد روی عبارت apply to your balance کلیک کنید.

مراحل ردیم کردن گیفت کارت آمازون

با این کار، اعتبار گیفت‌ کارت آمازون به حساب شما منتقل خواهد شد. توصیه می‌شود قبل از انتخاب عبارت مذکور، روی گزینه check کلیکی کنید تا اعتبار گیفت‌ کارتی را که خریده‌اید قبل از انجام عملیات شارژ بررسی کنید. پس از پایان عملیات شارژ اکانت آمازون، امکان خرید برای شما فراهم می‌شود. لازم است بدانید برای ارسال کالاها به دلیل تحریم ایران و نبودن آن در آدرس لیست صورت‌ حساب‌ ها، باید آدرس کشوری غیر از ایران را وارد کنید تا از طریق واسطه، کالا به ایران ارسال شود. لازم است در زمان خرید گیفت‌کارت آمازون نیز از آی پی معتبری مانند آی پی آمریکا استفاده کنید تا ایرانی بودن شما برای سیستم محرز نشود. اگر قصد دارید کالایی را که دارای نسخه دیجیتال هستند مانند کتاب، مقاله و غیره بخرید جای نگرانی نیست چون برای این دسته از کالاها با مشکلی از سوی سایت مواجه نخواهید شد.

در مرحله‌ای که سیستم از شما درخواست می‌کند ادرس خود را وارد کنید با ورود به سایت http://www.fakeaddressgenerator.com آدرس مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما بعد از خرید و آموزش گیفت کارت آمازون Amazon می‌توانید برای خرید نرم افزار در Amazon App Store از سیستم عامل های بلک بری و اندروید نیز استفاده کنید.

موارد استفاده از گیفت‌کارت آمازون

گیفت کارت، یک کارت اعتباری است که از سوی شرکت‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شود و آن‌ ها می‌ توانند بدون نیاز به کارت بانکی یا پرداخت نقدی، از گیفت‌کارت برای پرداخت هزینه خریدهای خود استفاده کنند. گیفت کارت آمازون نیز بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان، یعنی Amazon.com  آن را صادر می‌کند جزء همین دسته کارت‌ ها است.

نکاتی در مورد نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون

شخصی که گیفت‌کارت می‌ خرد باید با نکات مرتبط به آموزش گیفت کارت آمازون آشنایی داشته باشد پس به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • در زمان خرید کارت شرایط و قوانین، تاریخ انقضا کارت و همچنین مبلغ درج شده روی کارت را ارزیابی کنید.
  • اگر فکر می‌کنید که اعتبار کارت به پایان رسیده است یا مبلغ آن کم شده است با شرکتی که کارت را به واسطه آن تهیه کرده‌اید در اسرع وقت تماس بگیرید. ممکن است بتوانید با عودت کارت، پول خود را پس بگیرید.
  • از فروشنده کارت تقاضا کنید تا رسید یا شماره کارت را در اختیار شما قرار بدهد. لازم است این اطلاعات را در جای مطمئنی حفظ کنید.
  • گیفت‌کارت‌ ها همانند پول نقد هستند پس مراقب باشید گم یا سرقت نشوند. برای خرید‌ های اینترنتی خود به گیفت‌ کارت نیاز دارید با ما در آی‌گیم تماس بگیرید تا در کم‌ترین زمان ممکن گیفت‌کارت مورد نیاز شما را تهیه کنیم.
  • اگر هزینه خرید شما بیش از اعتبار موجود در گیفت‌کارت باشد لازم است که مابقی هزینه را از طریق کارت بانکی پرداخت کنید.
  • در زمان خرید گیفت‌ کارت آمازون هیچ مبلغی تحت عنوان کارمزد از شما دریافت نخواهد شد.
  • گیفت‌ کارت آمازون تا یک سال پس از صدور معتبر است و می‌توانید با آن خرید کنید.
  • فروشگاه اینترنتی آمازون بابت سرقت گیفت‌کار هیچ مسئولیتی ندارد.
  • اگر سایت آمازون تشخیص دهد که گیفت‌کارت شما با استفاده از روش‌ های غیر‌قانونی تهیه شده است حساب کاربری‌تان مسدود خواهد شد.
پست قبلی

راهنمای استفاده گیفت کارت گوگل پلی

پست بعدی

لیست خطاهای رایج پلی استیشن و راه حل رفع آن‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید